2021-06-09 14:12:41

Evaluacija projekta „Teach me how to play“ - obzirom na njegov utjecaj na učitelje škola sudionica

Korištenjem inovativnih metoda igrifikacije u nastavi zahvaljujući Erasmus projektu „Teach me how to play“, učenici su stekli nova znanja i ponovili postojeća vezano uz povijest i geografiju Republike Hrvatske te se upoznali s kulturnim običajima i tradicijom naše zemlje, ali i zemalja partnerskih škola. S ciljem provjere učinka trogodišnjeg projekta na učitelje škola sudionica, članice projektnog tima mr.sc. Tamara Ređep i dr.sc. Tea Pavičić Zajec provele su međunarodno istraživanje nakon odrađenih svih projektnih aktivnosti. Istraživanje je provedeno u svibnju 2021. godine, a uzorak je činilo ukupno 90 učitelja iz Hrvatske (I. OŠ Varaždin), Slovenije (OŠ Bistrica ob Sotli) i Španjolske (CEIP Bernardino Perez). 

Mjerni instrument bio je anketni upitnik koji se sastojao od pitanja zatvorenog tipa i procjene navedenih tvrdnji pomoću Likertove skale. Anketa je isključivo anonimnog karaktera, a rezultati dobivenih odgovora pokazuju utjecaj Erasmus projekta na stavove i spoznaje učitelja o metodi igrifikacije u nastavi te njezino korištenje tijekom odgojno – obrazovnog procesa. Rezultati istraživanja dostupni su u priloženom dokumentu.


I. Osnovna škola Varaždin